Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Finstad - 23 mars 2012 18:14

Tja tja bloggen.

Nu sitter jag här och lyssnar när clara och vendela leker hästar och hoppas över hinder som dem har bygt bakom mig.

Hitintills idag har jag:

[X] Vaknat

[X] Klätt på Clara

[X] Ätit Frukost

[X] Lämnat Clara på Dagis

[X] Åkt och Jobbat

[X] Träffat Abbe av en ren slump vid furutorpsplatsen... (Y)

[X] Åkt Buss till Dagiset

[X] Tagit bilen Hem från dagiset

[X] Sovit 30 minuter

[X] Hämtat Clara från Dagiset

[X] Åkt och Handlat med Clara

[X] Gått ut med Zeke

[X] Packat upp påsarna vi handlade...

[X] Väntat på Vendela

[X] Klippt sönder Godisar

[X] Släppt in Vendela

[X] Gjort Smoothies, på yoggi, Jordgubbar, hallon och Blåbär.

[X] Gjort Kladdkaka

[X] Gjort fruktsallad

[X] Skurit upp grönsaker till Tacosen som vi ska äta om ett tag

[X] Suttit vid datorn och skrivit denna lista...


Här snart väntar dekoration av kakan :D

Sedan blir det tacos..

Ha de bäst. PÖSS <3

Av Emma Finstad - 22 mars 2012 14:16

Tja tja bloggen...

Jag e ensam hemma just nu. Ska sova till 20 i 3. Då ska jag ta på mig stallkläder, sedan hämta clara och sedan åker vi ut till gården och rider. Anna e på konferens till på lördag så vi ska ha det mysigt bara clara å jag :D^^ I morgon ska vi baka med vendela, och så. Kommer bli kul.

Nu ska ja nappa :D

Pöss

Av Emma Finstad - 21 mars 2012 22:29

Dagens mat:

frukost

2 mackor

lunch

Havregrynsgröt

Middag

Laxgryta och bandpasta

kväll

bara flingor

2 clementiner

vatten och saft.


kommer antagligen bli någon macka till.

Puss på er :D

Av Emma Finstad - 21 mars 2012 16:23

Detta är då dagens första inlägg...

Jobbet gick bra hela vägen fram till jag satt på bussen hem... haha..

Då kom kontrollanten och ja. resten kan ni räkna ut själv.

Nu lagar jag mat.

Laxgryta och bandpasta blir det :D

Samtidigt lyssnar jag på Big Brother spellistan på Spotify. Haha.. Mkt trance, pop, electro och sånt... jobbigt...


Aja. ha de bäst :D^^ hörs sedan PUSS

Av Emma Finstad - 21 mars 2012 00:43

En trött chey sitter här vid köksbordet. Ska faktiskt gå och lägga mig nu. Ska bli skönt å sova... Så man e utvilad i morgon... Ingen aning om när ja ska börja. men vi kör väl kanske på halv 10 eller något sånt. 9 kanske. beror på... Ska nog ta ut zeke innan bara...

Snackar me Pauline på fb nu :D^^ Vi smider PLANER :D^^

Pöss

Av Emma Finstad - 20 mars 2012 21:51

Tänkte skriva från och emd iadg vad jag äter varje dag. för att jag ska hålla koll på det själv...

frukost.

2 mackor

lunch

3 ägg

Middag

Korvstroganoff och ris + 2 glas saft

Kväll

Ris från middagen och ett äpple


+ ca 4 glas vatten

Av Emma Finstad - 20 mars 2012 20:22

Nu är klockan halv 9 typ. och jag sitter här vid köksbordet och gör ingenting...

Innan snackade jag med Lina lite. övertalade henne att bli ledare på team. För hon kommer verkligen klara det.

Det är underbart att det bara är typ 2 veckor tills vi är samlade där tillsammans i Guds namn.

Vi kommer verkligen få en toppenvecka. Hoppas på mycket sol. Härliga Gudsmöten. Härliga grupper med go gemenskap.


Vad gör du ikväll då?

Jag ska dega.

Puss på er :D

Av Emma Finstad - 20 mars 2012 11:59

Då så folket...

NU har jag varit och jobbat. vilket va trevligt eftersom jag arbetade ihop med zandra idag. Hon e verkligen en superduper person...  Man kan liksom inte låta bli att gilla henne. Hon e verkligen TOPPEN!!!

När jag kom hem sedan så satte jag in barnstolen i bilen. HAHA. får se om det kommer till användning eller om den abra får sitta där till den dagen då jag åker på läger...

Den sitter i alla fall.. Tror jag, eftersom det e första gången jag sätter i en sådan själv. jaja.

Sedan slängde jag in arb.Kläderna i tvättmaskinen och startade den. Passade på å väga mig. Vågen visar... Superlite :D^^ Inte vägt så lite sedan jag gick i 8:an tror jag...

Så det gillas också mycket  ...

Nu har jag precis duschat, och har tänkt å sova en stund eller 2... Fram till klockan 3 faktiskt. 

Sedan blir det, ut med zeke. Göra mat. Kanske hämta barnen. Det återstår att se.

Puss på er...

Btw, dags å slänga in en bild på mig nu va :D

   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards