Alla inlägg under april 2012

Av Emma Finstad - 24 april 2012 21:45

Tjenare folket.

För 3 dagar sedan körde jag in i trottoaren och sprängde höger framdäck.

I smällen krängde bilen till och sedand ess har ajg haft grymt ont i höger sida av nacken.

Smärtan har nu börjat stråla ner emot skulderbladet...

Måste nog faktiskt gå till läkaren så fort som möjligt.

Har verkligen jätte ont..

Hoppas det inte e wiplash :(

Av Emma Finstad - 20 april 2012 10:56

Tänkte bara berätta..

Att jag fortfarande är fri från nässpray.

Duktg tjej måste jag säga.

Skönt att kunna andas på natten utan några problem.

sedan att kunna göra mer saker utan att behöva andvända spray hela tiden

Ska aldrig börja med det igen..

Fast nu kommer pollenet..

Och då blir det tabletter som gäller... Usch för medicin haha ^^

Puss folks

Av Emma Finstad - 18 april 2012 21:30

Tjatja..

Vad händer en dag som denna egentligen....

Ne ingenting, Har typ vart och jobbat. sedan har jag sovit en stund. Vart ute med zeke :D

Trivs superbra här i Helsingborg verkligen.

Igår städade jag mitt rum ^^ Behövdes-.-

Tingeling e med skadad. han har väl skrapat något emot testikeln så det är ett sår där nu.

Eller a en skorpa nu. Så för hoppningsvis läker allt bra. Utan att jag ska behöva åka till vet, med honom

Saknar min Marcus :(

Vi ska skaffa katt haha ... Fast först måste man kanske skaffa lägenhet. och allra först kanske man måste skaffa pengar...

Men det löser sig nog.. Lever på kärleken atm. och flingor och mjölk ^^

Puss <3

Av Emma Finstad - 15 april 2012 11:39

Hade tänkt att jag skulle åka iväg och jobba om en liten stund. Men Just nu har jag ont i magen och e trött...

Jaja, det går nog över...

Mobilen fungerar mkt bra blev en Samsung galaxy mini. Som är större än min gamla mobil.... Haha

Jag ska snacka vidare me marcus nu :D^^


Bara för han e mysig och jag älskar honom <3

Av Emma Finstad - 13 april 2012 12:26

Igår köpte jag en ny telefon :P ^^ Trevligt måste jag säga, lite spontant typ, men ändå... :D

Idag har jag åter igen vart och städat på både gåsen och knut. började på gåsen redan vid halv 8 i morse. och några timmar senare var jag på väg hem igen. Skönt det. Nu är  vi på banan igen.. Tog några extratimmar för att få bort en del skit som vart där nån vecka nu typ...

aja. Jag ska nog sova nu :P eller så...

Puss <3

Av Emma Finstad - 11 april 2012 21:01

Då vart man hemma i Helsingborg igen då.

Resan hit gick fort. och på vägen hann jag både besiktiga om bilen och skruva åt muttrarna på däcken-.-

Här hemma har jag sedan softat, packat upp. lekt med barnen. varit ute med barnen.. och snackat med marcus <3

Marcus, denna person som jag verkligen tycker jätte mycket om.


Nu ska jag ut med zeke snart :D^^ Det va ju ett bra tag sedan.

Sedan ska marcus ringa vid 10 med typ...

Kärlek folket..

KÄRLEK!

puss <3

Av Emma Finstad - 10 april 2012 19:02

Tja,tja bloggen...


Nu är jag hemkommen från ett underbart läger. ett läger som har innehållit allt från coola Gudsmöten till inte allt för god mat...

Det har verkligen varit bra på alla sätt, men jag måste säga att sunnelägret var smulan bättre verkligen.

Några godbitar från lägret ska jag nu då nämna...


* Min underbara ledarkollega Pauline Eggimann. <3

* Alla grymt roliga bilresor

* Dansen till Jimmy Janssons Vi kan gunga

* Festen på Nimbus på natten. (superkuuul)

*Att kärleken åter igen tagit plats i mitt liv (Marcus Widerberg heter han)

* Alla grymma festivalmöten och möten med Gud

* Att så många ungdomar fick chansen att möta GUD och se hans härlighet.


Jag är fortfarande grymt trött efter lägret, så nu ska ja sova en stund.

Puss :D

Av Emma Finstad - 8 april 2012 09:00

Sista heldagen börjar nu :(.. Hoppas vi haft ett grymt team precis som i sunne :D

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards