Direktlänk till inlägg 25 juli 2015

Regn usch...

Av Emma Finstad - 25 juli 2015 15:11

hallå bloggen, idag har det vart skitväder från dess att jag släppte ut Perry i morse vid 8 å är fortfarande regn i luften, Nu ska jag strax åka upp till stallet å mocka skit, packa mat å sedan får skrutten komma in :) han får vila idag, för han är inte jätterolig att ha å göra med när de regnar ute.. han ska ju också få lite helgledigt :)
kvällen kommer innebära film sedan i soffan tror jag :) 
ha en bra helg alla ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Finstad - 29 september 2015 20:59

Hallå bloggen. Nu va det ett bra tag sedan som jag skrev igen.har hänt en hel del sedan dess...plugget rullar på. har nog aldrig läst så mycket böcker som jag gör just nu. börjar bli lite lagom långtråkigt, då jag läser facklitteratur nu, men det bli...

Av Emma Finstad - 5 september 2015 21:35


Idag har jag fått det visat för mig, en häst är otroligt stark, även om det är en liten häst. Idag har det regnat lite lagom mycket ute, och när jag kom till stallet så skulle jag mocka 2 boxar, sätta höpåsar och "burkmat" samt fylla på spån åt lil...

Av Emma Finstad - 1 september 2015 13:54

tänka sig att man sitter här. har precis plöjt igenom 88 sidor i en ny bok av thydell å analyserar å skriver om varje litet stycke, allt för att underlätta för mig själv vid ett senare tillfälle då vi ska arbeta med böckerna i kursen jag läser.Tänk v...

Av Emma Finstad - 1 september 2015 12:10

Jag är en sk. Fattig student men jag kan ändå inte låta bli. Här i Helsingborg finns det tiggare utanför varenda affär. Organiserat eller inte men jag tål inte att se dem sitta där ensamma i regn. Sol. Storm. Med sina enkronor i en plast eller papper...

Av Emma Finstad - 27 augusti 2015 20:27

hallå bloggen,dagen har vart igång sedan 7 i morse.körde barnen till skolan å efter det så åkte jag å släppte ut hästen samt fyllde på vatten.Därefter blev det åka hem å duscha, sedan hände det. jag drog iväg med Kim till billesholm av alla hålor. sa...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Skapa flashcards