Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Emma Finstad - 15 mars 2012 23:29

Tja bloggläsare...

 

Tänkte berätta om mitt beroende av nässpray... Som jag nu äntligen försöker bli av med.

Nässpray är som många vet, ett receptfritt läkemedel. I alla fall Nasin.

I mitt fall har jag förbrukat ca 2 flaskor i månaden (minst) Under 3 års tid (minst)

Men nu har jag tänkt att sluta med det, en gång för alla.

Nasin-nässpray har förstört mina slemhinnor i näsan. jag får ofta sår innuti näsan som småblöder till och från, tack vare att mina slemhinnor är helt uttorkade.

Nu i går bestämde jag mig för att sluta med denna drog och jag har tänkt dokumentera hur det går....

 

Igår va det jobbigt. Näsan var helt igentäppt och jag kunde knappast andas. tänkte flera gånger att ta spray, men undvek.

 

Idag har jag haft ont i huvudet och näsan är fortfarande täppt, men jag undviker spayen...

Tycker jag är duktig...

 

 
Av Emma Finstad - 15 mars 2012 12:24

Idag känner jag mig lite grön så det får ni stå ut med...

Hur är livet där just du bor?, Finns det något som händer i helgen? Skriv och rekomendera så kan jag lägga upp det här på bloggen så att alla kan få ta del av det roliga.. Allt från Ridtävligar till homeparty... Skriv och berätta...

 

Nu sitter jag vid köksbordet med datorn i knät och fötterna på stolen bredvid.

Har hunnit med en hel del idag faktiskt...

Gick upp vid 8. Tog på mig arbetskläder. Käkade frukost tillsammans med de övriga i "familjen".

Sedan 08.29 tog jag bussen ner till Knutpunkten. Städade där ganska fort idag. Tog ca 50 minuter istället för 1 timma. och då hann jag ändå med 4:e våning... Härligt med pengar....

Efter det tog jag bussen till Gåsebäck och städade 2:a och 3:e våning... Blev klar i tid där också. så jag hann med bussen som gick hem 11:27. Vilket va grymt skönt... ananrs skulle jag behöva vänta till 11.47 innan jag kunnat åka bussen haha...

Sedan när jag kom hem blev det att byta kläder, städa kaninbur och nu sitter jag som sagt va här nere...

 

Får se vad denna dagen har att erbjuda nu-.-

Puss på er :D

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards