Alla inlägg under januari 2015

Av Emma Finstad - 17 januari 2015 00:46

 

här sitter då jag i min ensamhet och väntar på att tiden ska gå.
i någon timma nu har jag kollat på youtubeklipp från helsingborg. Mitt älskade hbg. som jag längtar till att bli din igen.
Jag har nu börjat förbereda mig inför högskoleprovet som är den 28 mars. ska dock anmäla mig innan och då måste jag betala 450 kr. men de är det värt :) Hoppas verkligen att jag kommer in på förskollärarprogramet, samt får ta ett studielån så att jag kan försörja mig, å mina därtill ;)



Av Emma Finstad - 13 januari 2015 02:00

Detta är en blogg som jag startade år 2010 insåg jag idag när jag läste igenom alla mina gamla inlägg och raderade de äldsta. 
Mesta av uppdateringen kom när jag bodde i Helsingborg, så har nu rensat på bloggen och inläggen handlar nästan enbart om mitt liv i Helsingborg. Jag flyttade ifrån familj i hbg i augusti 2012. sedan dess har jag gjort massa grejer,
Arbetat som elevcoach i tibro, jobbat på dagis, med att städa och nu sedan augusti 2013 så har jag arbetat som Ungdomsledare i Kyrkan i Remmene-rensvistkretsen. Ett arbete som jag kommer behålla fram till i sommar. För då kommer jag åter igen att flytta tillbaka till familjen i Helsingborg. arbeta som barnflicka, och förhoppningsvis plugga till förskollärare i malmö, för det är det som jag verkligen vill göra.
Jag har även skaffat mig 3 kaniner, 2 katter och 1 häst sedan sist jag uppdaterade, dock har jag sålt av 2 kaninerma och katterna kommer nog att hitta permanenta hem innan jag flyttar ner med min häst till helsingborg :)

Nu längtar jag till sommaren, för jag är så taggad på att flytta dit igen, men tills dess så ska jag ta vara på denna sista terminen :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards