Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Finstad - 4 juni 2012 10:55

Tjena alla glada.

Dagen började med att jag och clara kunde sova vidare till klockan 10 när man ställt den på 8. vilket kändes GRYMT SKÖÖÖÖNT. Claras mamma ringer vid 10 och säger. OJ, Glömde att clara skulle på inskolning med dagis idag. Så 10 över 10 satt clara och jag i bilen på väg till Ringstorpsskolan.

Gick superbra och jag lämnade henne där. ...


Igår var det final av Big Brother. Det har jag verkligen följt hela vägen iår. tror jag missat typ hmm 3 avsnitt eller något sånt. Grymt Kul :D^^ Hanna stod som segrare. :D hon var så chockad och mållös att hon satt och darrade typ.

När alla 3 kom ut fick alla en kyss av deras respektive.

Asså. Att Hanna och Rodney skulle finna varandra trodde jag inte. Jag vill ju ha Rodney haha :D^^ Men dem e helt olika verkligen. men ändå så söta tillsammans. Hoppas det verkligen blir något mellan dem nu på Utsidan med.

Marcello och Annica. hmm vad ska man säga där. Good Luck... Hoppas han bara har lekt med henne där inne och att han inte alls e sådan på utsidan. utan att han är den snygga gulliga mysiga killen, för det förtjänar hon verkligen.

Camilla och Amandus. GO FOR IT! Åk till Dubai. Lev livet. Dem e så galet söööta ihop :D


För övrigt tyckte jag att Lars skulle vinna hela skiten. men när han åkte ut hade jag ingen favorit kvar...

jaja. That's life...


Nu ska jag dega hela dagen. Ska ut med hunden om en stund när maten laggt sig i hans mage :D^^

För övrigt e de slappa som gäller som sagt var.

Puss folket !!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards