Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Finstad - 31 mars 2012 22:28

Jaha..

Då sitter man åter igen här och ska försöka skriva ihop en liten grej för idag då..

Men det går inte.. så nu avslutar jag.

Puss

Av Emma Finstad - 30 mars 2012 21:12

Idag när jag vaknade hade jag feber och mensvärk så jag kräktes.. :( Men efter några timmars extra sömn packade jag in mig i bussen och åkte för att jobba :D^^

Köpte glass också.. Så nu i åt har ajag ätit 3 glassar. 2 twister och en laktritspuck :D

GOTT..

Nu i kväll har jag vart å köpt några cider. sedan har jag inte gjort så mkt mera..

Ska kolla let's dance nu :D^^ Sedan ska jag kolla BB sedan ut med zeke..

Efter det sedan ska jag väl typ sova kanske.. I morgon blir det ju Städa en timma :D^^ Sedan softa.

Puss på er alla

Av Emma Finstad - 29 mars 2012 12:12

Då sitter man här igen då.

Ska med anna ner till lägenheten och packa ihop köket där nu.. Sedan ska jag ut till Therese..

Fixa håret lite :P Köpte en blond färg i hopp om att håret ska bli lite ljusare :P^^

Så nu får vi se vilken färg det blir :D^^


har snackat med arnold nu i typ 30 minuter med. Verkligen trevligt :D

Snart är det team :D

TAGGA <3

Av Emma Finstad - 28 mars 2012 23:33

En dag som alla andra dagar när man vaknar med Mensvärk.. Altså BLÄÄÄ!!

Köpte mensvärkstabletter innan idag i alla fall så nu överlever jag , Skönt det.

Va och köpte hö, spån och ny vat till tingeling innan idag...

Hittade även en superfiin kaninbur för 800 kronor. den är 120 cm lång. den jag har nu är typ 100 tror jat. Men han behöver verkligen en större, så nästa lön blir det till att köpa ny bur till busen :D^^ Ska verkligen engagera mig i honom nu hade jag tänkt, Köpte nytt koppel idag med :D Så nu har min svarta kanin en röd sele till en liten hund eftersom han är så stor :D^^


Nu ska ja snacka vidare med emil^^

Puss på folket :D

Av Emma Finstad - 28 mars 2012 00:08

Tjena folket...

63 besökare igår då... :D^^ Trevligt med lite nya rekord måste jag säga...

Nu ska Jag ta och sova...

God natt... PUSS <3

Av Emma Finstad - 27 mars 2012 16:17

  Här kommer då bilderna på mina skor jag köpte igår..

Idag va jag även tvungen å köpa ett par gymnastikskor. :D^^

 

Söta svarta med rosett liknande grej. 7 cm klack och SKÖNA!    

Bedårande blommiga lågskor. Sköna att gå i. Funderar på att ha dessa på påskafton... eller a under lägret i alla fall

 

Kärlek som sagt var

 

mina snygga ZickZack skor som jag blivit kär i.. Va till och med tvungen att pimpa dem lite:P^^

 

 Med lite snygga färger på snörena blev de genast ännu mera KÄRLEK! <3

 

Nu till dagens köp. Ett par Duffy Gymnastiksskor. Grymt sköna...

 

Så nu blir det långa promenader med zeke frammöver utan att få ont i benen :P ^^

NÖJD :D^^

och i morgon blird et färga håret^^

Köpte även 3 påskägg och fyllde dem innan. Ett till Noel, ett till Clara och ett till Anna :D^^

Puss

Av Emma Finstad - 26 mars 2012 23:23

Tänkte bara berätta att idag har jag köpt skor :D^^ 3 par för 300 kronor ^^ KÄRLEK!!!

Ananrs skulel dem kosta över 1000 kronor.. men va fett mkt rea^^ LOVE :D^^ <3

bilder kommer i morgon..

NU e det inte långt kvar till team. och det kommer bli fett najs asså..

LÄNGTAR!!!

Förlåt för den kassa uppdateringen.. men that's my life right now :P^^

Av Emma Finstad - 25 mars 2012 12:50

HEJ på er  

 

Igår bloggade jag inte, då jag faktiskt inte hade tid...

Tänkte berätta lite om helgen nu då.

 

I fredags som ni vet sov claras kompis venedela här. PÅ kvällen kom även andreas hit och softade lite. Vi drack kaffe, sanckade och gick ut med zeke. Vid midnatt slängde jag tjejerna i säng. Men stackars vendela kunde inte sova.

På lördag morgon kom hon in till mig vid 7 tiden och sa att hon mådde illa. Sedan kräktes hon :( Tur att vi fick fram hink innan bara...

Anna kom också hem igår.. Sedan åkte jag och jobbade. Efter det åkte vi ut till gården och Clara red oliver några timmar så att han var fin tills idag då dem ska ha visning på honom för hans kommande fodervärd...

I går kväll så snackade jag med Viktor på msn. Sedan så åkte jag ner till stan för att träffa honom. Vi tog strandpromenaden hem. Och väl hemma sedan sov han här... Mysig kille som man har svårt för att inte gilla... Jaja

I morse så kom Zandra gumman hit och hämtade oss. Sedan for vi till Knutpunkten och Viktor åkte hem till råå och jag städade knutan.  Efter det åkte jag hem och vägde mig. Haha liksom käkat massa godis och onyttigt i helgen och siffrorna på vågen säger att ajg gått ner ytterligare 1,5 kg   Duktiga Emma liksom...

 

Jag har fortfarande inte använt nässpray sedan jag slutade med det.. Godiset är tillbaka i mitt liv. men i rimlig mängd... 

Nu ska jag ta och sova en stund, för det blev inte jättemycket sovande i natt måste jag säga!.

JUSTE!!

Glöm inte att ni ska ställa fram klockan nu. asså det e sommartid som börjat... :d så nu e klockan 1 istället för 12 :P 

PUSS <3  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards