Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Emma Finstad - 18 mars 2012 20:53

Dåså bloggen... NU är det kväll igen, och denna dagen har ju innehållit både det ena och det andra.

Elias åkte hem i morse, Jobbet gick fort och lätt, Tankning av bil gick på 919 kronor...Gården innehöll Kaffe och sconse med Therese och Elin. TREVLIGT måste jag säga.


NU i kväll fick jag en idé. En tanke som slog mig.

Jag måste köpa häst. Så nu har jag frågat några ifall jag kan få köpa Unfax. eller få ha honom på foder här i skåne. Vore underbart att ha en egen häst att få hålla på och pyssla med. Han kommer att stå ute på gården med de andra hästarna och få världens finaste hästkompisar. Han kommer stå i utestallet i en stor och rymlig box, med ordentligt med halm i. Få riktigt med mat och en tjej som pysslar om honom varje dag.

Vill verkligen detta. Så jag ska försöka få hit honom under sommaren. När jag har tjänat ihop lite pengar så jag kan betala boxhyran...

HÅLL TUMMARNA NU!

Av Emma Finstad - 18 mars 2012 13:31

Nu har jag varit och jobbat. så nu blir det åka ut till gården och sancka med therese.. för jag hoppas att hon är hemma :D

JObbet gick för övrigt fort och lätt idag med.

PÖSS

Av Emma Finstad - 18 mars 2012 11:09

Okay folket...

NU har Elias åkt hem... Lite tråkigt faktiskt. Men vart underbart att ha honom här i natt. verkligen saknat honom jättemycket :(

Det inser man när man varit ifrån varandra så länge...

Han e en go grabb. på 2 meter... :D^^


Jaja, idag väntar då gården förhoppningsvis. Sedan tanka bilen och jobba med...

Ska försöka komma iväg till jobbet så fort som möjligt nu.

Hoppas livet leker för er...

Vi kom INTE upp i 50 igår. vi kom upp i 22... Så nu måste ni rekomendera min blogg för folk :D

Så att fler går in på den. Lovar å bjuda på bild fortfarande om vi kommer upp i 50.

PUSS <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards