Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Emma Finstad - 17 mars 2012 20:08

Kom igen nu läsare haha.. upp till 50 va de ju.. då bjussar jag på bild..

ha en bra kväll^^

PÖSS

Av Emma Finstad - 17 mars 2012 16:35

 Tja tja bloggen...

Sa ju att jag skulle träffa malin idag kanske, men tyvärr blev det inte så. Utan vid halv 1 tiden smsar Elias mig. Skriver att han saknar mig och att han tänker göra en spontanresa ner till mig bara för att få träffa mig. Gulligare kille får man ju leta efter.

Så när jag hade städat klart på Knutpunkten vid 2 tiden ungefär, så tog jag benen och gick hem. en runda på 5 km ungefär, utmed havet.

KÄRLEK på havet  

Smsade i allafall Elias då. Och skrev hur går det. Då skriver han att han sitter i bilen nu.

Så han är beräknad att komma hit vid halv 7 i kväll. Kommer bli supermysigt att få träffa honom igen. Faktiskt saknat honom  .


Ha de bäst, nu ska ja fördriva tiden tills han kommer...

Rummet är "städat" med...

IDag går det att andas mycket lättare. istället för täppt så är jag rinnig i näsan... XD...

Dem har köpt hem massa godis med. Får se om jag äter eller inte sedan. Försöka att inte göra det.. Utan ta ett äpple istället eller så...


Puss på er   

 
Av Emma Finstad - 17 mars 2012 11:59

tjena mina 46 läsare :) för så löd rekordet vi slog igår haha.... verkligen kul att börja närma sig 50. Ska vi säga så här. att om vi kommer upp till 50 läsare idag så bjuder jag på bild i morgon ? :D

I skrivandets stund sitter jag med hårfönen i högsta hugg och blåser barret torrt...

Ska nämligen iväg och jobba en timma idag igen. Tack vare att jocke i går förde över 20 kr till mig så kan jag åka buss både hem och tillbaka... HAHA... Supersnällt verkligen.

Får se om det blir att träffa malin en liten sväng idag eller hur det blir med den saken... Hör hon av sig innan klockan halv 2 så blir det nog antagligen så. Men vi får se som sagt var.

Hade tänkt jobba mellan 2 och 3... Eftersom jag dammsög igår på knutpunkten behöver jag inte det idag. och tar istället och svabbar hela alltet. beroende på hur skitit det är. haha...

Men nu ska jag ta och platta håret.

KÄMPA upp till 50 nu :D.

Puss

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards