Alla inlägg under februari 2015

Av Emma Finstad - 7 februari 2015 23:15

Mitt gröna sköna helsingborg, du är staden i mitt hjärta genom glädje å sorg. Hela livet är du med mig, ger mig styrka ger mig ro, det är här som jag vill leva, det är här som jag vill bo.
Jag slår mig ner vid stranden för att vila ut en stund, Jag känner sommarvärmen känner hoppet känner lugn. Jag tar en sväng längst hamnen ser hur båtar guppar där, ut mot viken över vattnet som vi alla håller kär. Tar en tripp till stadens kärna, upp bland molnen finner ro, det är här som jag vill leva det är här som jag vill bo.

Aldrig, har något fångat mig så, För alltid. Kommer aldrig lämna då. Så härligt, att äntligen ha funnit hem, till min kära, Hem till den.

Denna staden som i mitt hjärta bor, som jag trodde aldrig kunde va så stor, denna kärlek, värme ja allt som finns runt här, se du havet, skogen, å fåglarna där. Alla männskor utav olika slag, som passerar genom här varje dag. Folk på gatan som springer, inser inte va de missar, denna staden denna skönhet, de är det som hissar, hissar upp pulsen på var å en som sedan slänger tillbaka kärleken, som genom sitt eviga sätt, passera å det känns så rätt.
Mitt gröna sköna Helsingborg, du är staden i mitt hjärta, gneom glädje och sorg, hela livet, är du med mig ger mig styrka ger mig ro, det är här som jag vill leva, det är här som jag vill, Du mitt sköna gröna helsingborg, du är staden i mitt hjärta genom glädje och sord, hela livet, är du med mig, ger mig styrka ger mig ro, det är här som jag vill leva, det är här, jag vill bo

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards