Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Emma Finstad - 16 mars 2012 21:29

Samtidigt som jag slutade med nässpray, så slutade jag även med godis :O har nu varit godis och snacksfri i 3 dagar... Hintintills har det inte varit några problem. Men vi får se framöver..

Näsan har i alla fall varit lite lättare att andas igenom idag. vilket är otroligt skönt enligt mig. Dock har jag fortfarande ont i huvudet, kanske är det glasögonen det är fel på? :O

Inte nu igen hoppas jag...

jaja.. Nu lyssnat jag på backstreet Boys haha... Uppleva lite flickdrömmar igen. Dem e ju /va söta :D ^^

 

detta blir sista inlägget för ikväll.

God natt PUSS <3

Av Emma Finstad - 16 mars 2012 19:21

Nu är anna hemma igen..

ack så fel jag hade... Noel har inte gråtit på hela tiden. och vi har varit sysselsatta hela tiden med typ.

Direkt efter dagis åkte vi till lekplatsen och var där i 1 timma ungefär. sedan ville han hem och äta kyckling och ris. Så då fixade vi iordning kycklinggryta och ris.

Han åt väldigt mycket faktiskt.

Nu e hans syster här med... Asså storasyster....

Bloggar kanske mer ikväll... Puss så länge

Av Emma Finstad - 16 mars 2012 13:02

God dag mina fina läsare..

vi blir fler och fler för varje dag... Igår va ni hela 34 stycken som kollade in min blogg... Nu ökar vi den siffran lite mera tack :D... Det är kul när man får respons på det man skriver tycker jag. så fortsättt gärna att kommentera :)


NU är jag precis hemkommen från jobbet... Var vrålhungrig så jag har nu käkat några mackor.. och väntar på att äggen ska bli klara..

Ägg är ju egentligen ett ganska bra livsmedel. Man kan använda det till så mycket. Tillexempel. Kasta,Koka,Steka,baka,leka. Ja listan kan göras oändligt lång..

I den nu ganska kända metoden LCHF så rekomenderas ägg. Ägg gör dig mätt, och gör så du inte blir hungrig på ett bra tag.

 

NU efter jag har käkat ska jag ut och gå på låååång promenad med zeke nere vid norra hamnen här i helsingborg.. den rundan är 1 mil så hejja oss..

får ta med vatten till zeke tror jag. annars blir han inte glad. HAHA...


Ska hämta Noel på dagis vid 4.. Sedan börjar en kamp, Han komemr vilja ha mamma, men hon är inte hemma förens i kväll. så man får komma på saker och göra, samt få honom sluta gråta. jag vet hur det kommer bli, redan i förväg...


Nu ska ja käka. PÖSS

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards