Alla inlägg den 23 juli 2015

Av Emma Finstad - 23 juli 2015 17:20

Varför ens låta mgi tro att du vill något mera.
varför ens säga att jag är fin, å bra.
varför ens ge mig flirtande blickar, heta kyssar å närhet när du ändå tänker dra.
Varför gör du det?
Allt för att såra? allt för att trycka ner efterråt?

jag skiter i detta nu...

Men om du råkar läsa detta, så ska jag bara berätta en grej.
Dra mig inte nära dig, om du tänker dra, för jag kan lägga tiden på något så mycket bättre,

dumförklara mig inte, Jag är inte så korkad som jag ser ut....

Av Emma Finstad - 23 juli 2015 13:42

Hallå bloggen,

Idag är en riktigt seg dag... blev inte så många timmars sömn i natt,men kul va det i alla fall :)
I morse släppte jag ut perry 8:25 vilket är ca 30 min senare än vad jag brukar göra. Han stod lugnt i sin box å väntade, gnäggade mjukt när jag kom:)
sedan blev de mock å sätta mat, innan jag åkte hem för att duscha, Efter duschen blev det lite tv:häng å sedan iväg till Maxi, å apoteket. jordgubbar införskaffades med, bara för att de kan vara gott :) Dock är dem inte speciellt söta i år... de suger....
Sedan blev det hem igen, å bara slänga sig i sängen några timmar, för att ta igen åtminstånde en liten del av det jag missade i natt...
Det är fint väder ute idag, så Perry får gå ute till kl 5, Tänkte att jag skulle GÅ upp till stallet idag, vi får se lite det närmar sig, men antagligen blir det så, 

Härligt väder, solen skiner, å jag e lycklig :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards