Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Emma Finstad - 10 juni 2015 20:51

Hallå folket, Idag har jag jobbat på förskolan ute i Lena, Det är alltid lika roligt, och speciellt när det märks att barnen har saknat mig, En kille satte sig i mitt knä innan idag och sa, Varför ska du flytta till skåne, jag kommer sakna dig, Jag älskar ju dig. Hur gulligt är inte det på en skala liksom. Och hur förklarar man sig ur den situationen utan att det låter fel...

Direkt efter jobbet så åkte jag hem och fixade i ordning maten för kl 6 (hade en timma på mig) anlände gästerna.
det blev grillat kött, potatisklyftor, tzatsiki, och sallad och gräddsås. tydligen väldigt gott, för allt tog slut :) vilken tur :)
Till efterrätt blev det fruktsallad, på jordgubbar, vindruvor och vattenmelon. och Gräddglass. Det va inte helt fel det heller.

Efter maten fick jag mig en glad överraskning, Skatteåterbäringen har landat på mitt konto, Så nu har jag betalat av sadeln, så Nu äger jag den på riktigt :)
Sedan har jag betalat av några räkningar. 
Resten av mina pengar ska skickas in på ett konto, där dem ska stå och gotta till sig lite.

Idag får perry vila från mig, vet inte om han går med någon annan eller hur det blev, (dem hade min tillåtelse i vilket fall som helst)
Men i morgon ska jag upp å rida pålle igen :) 
Nu borde jag väl egentligen fortsätta med min packning, Men jag är alldeles för trött för det, På riktigt, Så jag tar tag i det i morgon istället.

Lillan (min minsta katt) är ute och springer... så vi får väl hoppas att hon inte blir uppäten eller något (första gången hon sätter sin fot utanför husets väggar på riktigt)

ha en härlig sommarkväll nu :)
PÖSS

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards