Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Emma Finstad - 9 juni 2015 10:21

Solen skiner även idag, Men enligt facebook har det varit minusgrader ute i natt...
Dagen började med att ajg insåg att träningspasset igår har gett mig lite lätt träningsvärk i mina små skinkor, Trodde att jag skulle få det i vaderna såsom jag skänklade på honom igår, men nejnej, Det satte sig i rumpan istället,
nu ska jag iväg och rida ett pass å efter det blir det träna lastning hoppas jag, För det behöver jag träna på nu innan han ska flytta med mig till helsingborg. 

börjar undra vart mina skattepengar tagit vägen, men dem dyker väl upp snart, det är ju bara tisdag än så länge.. 

Efter ridpasset idag ska jag in till Alingsås och handla lite saker till i morgon, och sedan ikväll är jag bortbjuden på käk hos en kollega, det blir mysigt :)

bjuder på en Perrybild så här på morgonen :)
 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards