Alla inlägg under april 2012

Av Emma Finstad - 7 april 2012 09:00

GLAD PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK <(")

Idag väntar påskmiddag, spex, hämtaleken, och andra roliga grejer :D^^

GODIIIS :D

Av Emma Finstad - 6 april 2012 09:00

Nu börjar teams 2:a hela dag, Fett skööönt :D

Ta hand om er :D

Av Emma Finstad - 5 april 2012 09:00

Nu börjar teams första dag på riktigt, KOMMER BLI FETT GRYMT
:D

Av Emma Finstad - 4 april 2012 09:05

Hej mina älskade läsare.

Tänkte passa på att dra iväg ett inlägg nu innan lägret, för sedan blir det inget bloggande tills på måndag kväll... Vet att ni kommer sakna mig och jag kommer sakna er, men det gör inget. cuz i have GOD on my side.

så.... Put you're praise on. Detta lägret kommer bli så fett grymt att man bara vill stanna och gosa med alla hela livet ut. Det jobbiga är att det är såååå långt mellan påsk och nyår. Mellan nyår och påsk klarar man sig men knappt mellan påsk och nyår.

jaja.

I går färgade jag verres hår.. Gick bra, hehe :D^^

Jag e så galet taggad nu :D

nu blir det dusch :P

och lyssna på backstreetboys :D^^ PÖSS <3


GLAD PÅSK <(")

Av Emma Finstad - 3 april 2012 08:17

ÄR som ni kanske redan förstår.. Hemma i Tranemo igen. I söndags åkte jag och överraskade veronica. Stod utanför hennes dörr och ringde på. HAHA, hon blev fett överraskad i alla fall :D^^

Sedan for vi till midway och hon blev uppraggad av pozzagubben...


Igår åkte jag och mamma till Gislaved och besiktiga bilen. Kom där ifrån ganksa lindrigt om man säger så... Efter det åkte  vi och käkade mat.

Sedan åkte vi hem och färgade mitt hår IGEN. eftersom den första färgningen inte gav så mkt resultat. så denna gången körde jag på illblonda slingor.. Men eftersom jag har så mörkt hår så blev det typ orange. men trivs i det ändå haha :D^^

I går kväll fick jag en MÅSTE TRÄFFA UNFAX känsla i magen. så vid halv 8 drog pappa och jag upp till Stackebo där jag träffade denna underbara pojke.

Han hade inte blivit riden sedan jag var ute emd honom sist, och det var i oktober liksom. så han vart lite osäker i början men det gick bra. -gäller bara att vara bestämd så löser sig allt...

Visst är han superfin :D^^

Min buse. :D^^

Önskar att man någon dag får honom till min egna. Han är dock 20 år gammal :( Men han är pondus och är en härlig kamrat. Dock fett svår att tränsa XD...


Nu ska jag till Tandläkaren klockan 9. Så nu måster jag gå upp och borsta tänderna. Sedan måste jag packa inför TEAM som börjar i morgon för oss ledare :D^^

FETT KUL :D^^

Jag är taggad till 1000000000 % verkligen :D^^

Puss <3

   

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg, Jag som bloggar här Heter Emma och är 23 år gammal, Jag bloggar om blandannat hästvardag, och Helsingborg.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok^^

Gästbok^^


Ovido - Quiz & Flashcards